poniedziałek, 11 grudnia 2017

Jak Zwał Tak Zwał - Juice Terror (2017)



muzyka: Andrzej Kędzierski (prócz "farelka": Kevin Arnold)
słowa: Johann Vreen
wokal gościnnie: Julia Kapela ("ballada")
realizacja, produkcja, mastering: Andrzej Kędzierski
kucyk - element wizualizacji: Małgorzata Wawro, fot. Rafał Nitychoruk

https://www.facebook.com/JakZwal/



Milo STAR:
Wydaje wydaje wydaje wydaje wydaje mi się że jestem rozchwytywany
Płyta genialna
Dla mnie super. Nie mogę się do niczego dopierdolić
Iron men faworyt z twoim wolałem.
Wydajcie to
Warto
A na bonus dodaj 5 najlepszych numerów z 1 płyty
Kocham Cię
dzieki za porady Emotikon smile
wydamy Emotikon smile
i na pewno dostaniesz płytę fizyczną Emotikon smile
fota z bankami niezła Emotikon smile
no i dzieki za dobre słowo Emotikon smile
Mistrz
Pocztówka na koniec to wisienka na torcie
Ballada w lepszej wersji. Super. Piękny wokal i ta gitara ..... miód
Charlotte zaczyna się od genialnego basu..... te cykliczne niby trąbki. Klasyczny bit.... dobre!
To solo kurwa na klawiszach !!!!!!
Farelka hit. Ale jakby w ciekawsze wersji coś tam przerobiłeś na plus
Super
No iron men rozpierdala system. To się na imprezy klubowe nadaje. Jest potencjał. Obawiam się ze można to grubo wypromować . Wydaj to na singlu!
Hasło cześć jestem Michał robi
I twój wokal ..... genialne ....
Kurwa jak do wakacji nie dasz rady tego wypromować to dupa..... zapierdol singla do czerwca bo to może być hit dyskotek
Może wiocha ale ...... to jakby żyd z otwartej ręki uderzył SS mana i dostał medal you know what i mine
Juce terror mistrzostwo za takie numery kocham jztz
Dziewczynki te sprawy
W terror budowy bit kręci numer jest super trans przy ironii vreena lody z karmelem i dodatkowe toffi
Kolejny dzień ..... dobre
Tylko czy vreen szydzi ironizuhe czy rzeczywiście jest zwykłym człowiekiem potrzebującym miłości? ??
Zajebiste
Niejedno....... znów piękny bas rewelacyjny dwu głos. Numer się skrada. ... ten falset beka ale na poziomie
Chodzi super.....
No i teksty kurwa ja pierdole. ..... tego nikt wam nie puści ??
Niepewność..... cudowne
To jest progres do numerów z 1 płyty gdzie była beka ale trochę na szybko zrealizowane pomysły
A tu przemyślane nostalgiczne ciekawie zaaranżowane i dobry tekst .....
Te chórki szarlotka na ciepło z lodami i głos vreena niczym cynamon okrywa te dobroci
Pocztówka to kolejny singiel... petard ..... porostu policzek w twarz wszystkim którzy dali dupy aby ich płyty ujrzały światło dzienne......
Najlepsze zakończenie płyty
Ballada z koloratkom smutne ale prawdziwe.... światła na mnie jupitery
Płyta zajebista. Gratuluję.
Mam nadzieję że kiedyś zatańczę w klubie do iron man
BRAVO
........
No i najważniejsze produkcja mastering mistrzostwo świata
Dobranoc


Teledysk do iron man
Początek koleś jedzie czarnym Mercedesem okularem na dyskotekę
Jak wchodzi wokal tańce na parkiecie z dupami a wy idziecie z piosenką na ustach
Refren breakdance ludzie w koło i typy tańczą a ty z vreenem śpiewać
Cześć jestem Michał scena przy barze i dupa w cekinami ty śpiewasz z vreenem za barem jako barmani
Refren 2 przewracające się najebane dupy
Rozmazane pikseli panny rzygajace do kibla
I znów breakdance powtórzenie refrenu zabawa
Na końcu panna z najebane typem idzie do taksy ona łamie obcas porwane rajstopy
Na pierwszym planie ochroniarze w tle taksówki
Normalnie widzę to
Przy drugiej zwrotne kamera wolniutko najezdza na bar vreen zaczyna śpiewać lejąc wodę do kieliszków ty nagle wchodzisz z cześć jestem Michał wycierać pokal i spojrzenie w kamerę nie zawiedziesz mnie lejesz browar do pokala
W pierwszym refren gracie na gitarach w tle ludzie tańczą a przed wami breakdance
Pierwsza zwrotka idziecie przez tłum tańczących ludzi vreen z przodu i potem ty wchodzisz ze swoim stroboskopem
To spojrzenie. ... i palec wskazujący na kamerę nie zawiedzie mnie

Ale drugi refren to już się najebane zarzygane suki przewracające się na szpilkach stałe obciągające sukienki które są za krótkie i się stale podnoszą
A mercedes okular to podstawa teledysku takie przyspieszone przejazdy przez miasto
Takie przeskakuje klatki koleś wychodzi siada do taksy i na przyspieszeniu jedzie przez miasto poprawiając włosy na żel
Ułamek sek na licznik opłat
Rozmawia przez komórke
Sprawdza telefon
Ogląda przez sex portfel z kasą prezerwatywa
W refrenie pierwszy jak gracie na gitarach to jedna gryf w lewo druga w prawo
Przed zwrotami na końcu przebitka na DJ z winylu JZTZ ręką w górę te sprawy
I oczywiście nasz główny bohater zawsze w tle.... za wami . Przy barze . Daje 20zł DJ . Taki klimat. Wchodzi do kibla obok najebanych dup
Mogę być reżyserem?
Kurwa
Genialne
Musi być duszno i dance
Jakby skręcić teledysk to macie miliard odtworzen na yt
I jak to napisał vren świat stanie przed tobą otworem
Widzę to i chcę to zrobić
Od 3h słucham tylko tego
To iście anty singlowa piosenka
Byłem ostatnio na bibie na której miałem branie ale po drugim numerze pytanie czy mam żonę
Kurwa chce to zrobić
Widzę każdą sekundę tego numeru
Ten bit , gitara, wokal, tekst
Cudowne



poniedziałek, 5 czerwca 2017

WHERE IS JERRY - Bang! Bang! (2017)



WHERE IS JERRY — solidny chleb razowy

Weterani trójmiejskiej sceny rockowo-alternatywnej. Weterani, którzy nie zasłużyli się ani nie przemęczali.
Po dwóch EP-kach i jednej piosence nagranej w Radio Gdańsk (składanka "Muzyczne Ugięcie vol. 5") trio ze średnią wieku 40 lat zarejestrowało (w końcu) w studiu High Wave materiał na płytę długogrającą nagrany i zmiksowany przez Jana Galbasa.

Jednolita stylistyka, utwory nieprzekraczające standardowych schematów, zakamuflowane treści w języku angielskim, nieco rozemocjonowany wokal z odpowiednią chrypką - "Bang! Bang!" jest prostą konsekwencją fascynacji i przyzwyczajeń do muzyki określanej mianem grunge czy ogólniej - muzyki rockowej lat 90. ubiegłego wieku z drobnymi naleciałościami lat późniejszych. Solidne, mocno brzmiące zwieńczenie.

Zespół WHERE IS JERRY przywiązany do swojej sali prób, nieaktywny koncertowo, nieposzukujący nowych środków wyrazu, posługujący się metodą twórczą, której nie towarzyszy żadna refleksja jest rockową skamieliną, w której odbijają się refleksy znanych zespołów z przeszłości (wpisz z czym ci się to kojarzy: ...).

Opinia nie jest zgodna ze stanowiskiem pozostałych członków zespołu.





piątek, 27 stycznia 2017

Wojt i Vreen — Lo-Files (2017)



Płyta, z którą się najmniej jebaliśmy.

https://www.youtube.com/watch?v=hV5o8RwZGS0&feature=youtu.be




64 + 12 + 15 mm (= 91)

101 mm

Side A 18:12
1.Kamienie
2.Zgrzyty
3.Pusty staw
4.Wstyd
5.Chewbacca

Side B 19:14
1.Kandibura
2.Gubię ręce, gubię nogi
3.Amator
4.Koniec wakacji

Dwa numery pępkowe (2014) i pozostałe (2016) nagrano w dziupleksie.
Gościnnie Tombe (dr): A5, B1, 2
Mastering: Andrzej Kędzierski
Radio Rodoz 2017


facebook.com/wojtivreen
wojtivreen.bandcamp.com


i dawno tak się nie cieszyłem z recki:
http://wearefrompoland.blogspot.com/2017/03/wojt-i-vreen-lo-files-radio-rodoz-2017.html?m=1

 
 


piątek, 6 maja 2016

Umpagalore — W dół me konie (2016)


 

Umpagalore, czyli Wojt i Vreen w wersji hard'n'heavy
https://www.facebook.com/wojtivreen

Nie to, żeby cofnęli się do lat 90. Oni stamtąd nigdy nie wyszli. Są absolutnie serio i bez żadnego mrugania okiem. Grają heavy-rockowe ballady. "W dół me konie" (cóż za tytuł!) to lo-fi home recording masterpiece.

https://www.youtube.com/watch?v=n-mKs5bKoCY&feature=youtu.be

Zespół dla swojej własnej niekłamanej przyjemności zagra również premierowo, po 10 latach, utwór "Stars".

1. completion time
2. funky sheet
3. w dół me konie
4. gone with the wind
5. simple choice
6. just flow
7. ślad / I don't believe
8. broken tree
9. scar
10. collie, border, gravity

Michał - śpiew, słowa, gitara
Johann Vreen - gitara
Juliusz - gitara solowa
Wojt - bas, śpiew (7)
Kapitan Thunderstick - perkusja, perkusjonalia

Muzyka - Umpagalore
Realizacja, produkcja - Johann Vreen
Mastering, współrealizacja perkusji - Andrzej Kędzierski
Okładka - Łukasz Ejsmont
www.umpagalore.bandcamp.com

© 2016 Radio Rodoz

 



czwartek, 16 października 2014

WHERE IS JERRY — Arvo (2014)


 
 

Zawiera przeboje.

https://www.youtube.com/watch?v=Dq834PbR0d8

https://www.youtube.com/watch?v=_XAOm5k5usk


Where is Jerry:
Bozo — głos, gitara
Vreen — bas, głos
Tombe — perkusja

gościnnie:
Marzena Sikała — skrzypce
Agnieszka Kaszuba — wiolonczela
Endriu (honorowy członek — - głos
Wojt — głos

realizacja:
Vreen i komputer

mastering:

Andrzej Kędzierski

fotografie okładki:

Will Kearney
www.markingourterritory.wordpress.com

fotografia zespołu:
Klub Busola.



piątek, 10 stycznia 2014

WHERE IS JERRY — 10 Day Langfuhr Forecast (2013)




Where is Jerry daje znać, że istnieje, rozwija się i jest wart zainteresowania. Mały, ale spójny skład, który radzi sobie z robieniem oryginalnych, przebojowych i zwracających na siebie uwagę utworów. Obraca się wokół alternatywnych gatunków gitarowej muzyki. A zupełnie otwarcie: Where is Jerry grają tak, jakby Pearl Jam wciąż istniał, a Mudhoney święcił tryumfy.

Wydana właśnie EP-ka "10 Day Langfuhr Forecast" w ciągu 14 minut potrafi zadziwić różnorodnością i nieokiełznaną żywiołowością. Uwaga: produkt zawiera również rozczulające romantyzmem wstawki.


Where is Jerry:
Bozo — wokal, gitara; Vreen
bas; Tombe perkusja

gościnnie:
Endriu
honorowy członek zespołu

realizacja:
Vreen i komputer
Andrzej Kędzierski
instrumenty dęte

mastering:
Andrzej Kędzierski

foto okładka (wykonane w Sopocie 18 maja 2013,godz. 4.20):
Aleksander Heba

foto zespołu:
Adam Wasilewski

Zrealizowano w Dziupleksie między wrześniem a wrześniem.

facebook.com/WhereidJerry


 

© 2013 radio rodoz



piątek, 8 lutego 2013

WHERE iS JERRY, In The Window (2013)



I najważniejsze: Przemysław.
Bo to jego pierwsza płyta.
Myśmy już swoje naklepali, ale Przemysław jeszcze nie. Przemysław drze japę, zaprasza gości i robi aferę w pracy i okolicy. Vreen tych gości rozpija i urządza pikniki podczas występu. Bo grunt to być za pan brat z muzyką. I Przemysławem. Marzena (skrzypce), Ania (saksofon), Endriu (wokal i bas), Wojt (wokal), Bartek (zdjęcia) oraz świeczki i Przemysław stworzyli nam niezwykłą atmosferę. Co dokumentują zdjęcia i zarejestrowany jednym mikrofonem materiał z koncertu. Wykonania na tyle zjawiskowe, że nie czekając na oficjalny debiut studyjny, WHERE iS JERRY wypuszczają wybrane piosenki na pierwszej swojej płycie. Wtedy też była zima, Przemysław, niedużo miejsca, stanowiska do gry, miotełki i miękkie pałki. Repertuar, który po roku można określić mianem: klasyczny, czym daję do zrozumienia, że zespół nieustająco wymyśla wciąż nowe i nowe utwory. Ta płyta to nie jest ostatnie słowo Przemysława, a ja martwię się tylko o to, cobyśmy zdążyli i nagrać i wydać wszystkie nasze nagrania. Bo tak jest fajnie.



1. Photo copy
2. Elanka
3. Mogłaś
4. Black hole
5. Sport song
6. Wściekłość i gniew
7. Twilight satellite
8. Psycho killer
9. Still not enough
10. Rock and roll queen
11. Zwrotki
12. Summer time

Nagrań dokonano 26.01.2012 w Teatrze w Oknie w Gdańsku w następującym składzie:
Przemysław Loose głos, gitara
Mateusz Kunicki bas, głos
Tomasz Bedynek perkusja
Marzena Sikała skrzypce
Anna Pękalska saksofon
Andrzej Kędzierski głos, instrumenty perkusyjne, bas
Wojciech Czarnecki głos, gitara
Realizacja nagrań: Andrzej Kędzierski, Mateusz Kunicki
Mix i mastering Andrzej Kędzierski
Fotografie zespołu: Bartosz Burski
Fotografie okładki: Sandman ZZ